Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in
Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in

Noul Megane își reînnoiește gama sa emblematică: 7 milioane de unități şi patru generații diferite au fost vândute în întreaga lume din 1995. Intră în scenă Renault Megane E-TECH Plug-in.

Funcționalitate de smartphone

Noul Megane oferă un cockpit regândit și modernizat.

Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in
Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in

Dispune de un nou ecran multimedia de 9,3”, de un tablou de bord de 10,2” și beneficiază de toate caracteristicile sistemului multimedia Renault EASY LINK.

Funcționalitatea sistemului este inspirată de utilizarea smartphone-ului, mizând pe ergonomie și funcționalitate.

Pentru a îmbunătăți siguranța și confortul, un număr important de sisteme de asistență la condus însoțesc modelul de segment C.

Printre acestea se numără Asistentul în trafic și pe autostradă, un sistem autonom de nivel 2.

Noul Megane câștigă în eleganță și rafinament, introducând în special noile faruri LED Pure Vision care îmbunătățesc vizibilitatea și confortul în timpul călătoriilor.

Noul model își consolidează astfel designul și liniile dinamice care i-au asigurat succesul.

MEGANE E-TECH Plug-in

Pionier și expert în mobilitatea electrică, Renault propune pe Noul Megane un motor hibrid E-TECH Plug-in de 160 CP. Modelul de segment C profită de o nouă tehnologie centrată pe recuperarea de energie și inspirată direct de know-how-ul mărcii în Formula 1.

Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in
Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in

Tehnologia E-TECH Plug-in a fost dezvoltată de echipa de ingineri Renault și a făcut obiectul a peste 150 de brevete. Aceasta utilizează elemente proiectate în cadrul Alianței, cum ar fi noua generație de 1,6 litri cu 4 cilindri pe benzină, însoțită de două motoare electrice și o cutie de viteze inovatoare multimode. Această transmisie fără ambreiaj are o performanță excelentă, în timp ce modificarea este abia vizibilă.

Cu bateria sa de 9,8 kWh (400V), Noul Megane E-TECH plug-in poate funcționa 100% electric până la 135 km / h. Eficiența sistemului său de gestionare a energiei îi permite să afișeze o autonomie de 50 de km în ciclul combinat (WLTP *) și până la 65 de km în ciclul urban (WLTP * City), fără a folosi motorul termic.

Noul Megane E-TECH plug-in demonstrează astfel versatilitatea sa. Acesta poate funcționa fără a consuma combustibil în călătoriile zilnice și este perfect pentru călătoriile pe distante mai lungi, în week-end sau în vacanță.

Indiferent de starea de încărcare a bateriei, Noul Megane E-TECH Plug-in profită de avantajele majore ale sistemului hibrid E-TECH: utilizarea sistematică a motorului electric la pornire pentru o reactivitate mai bună și un consum redus.

Disponibil la lansare pe Noul Megane Estate motorul E-TECH Plug-in va fi, de asemenea, oferit ulterior pe versiunea hatchback.

Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in
Renault dezvăluie Megane E-TECH Plug-in

O nouă interpretare a design-ului

Versiunea R.S. Line își face apariția în familia Megane pentru a înlocui vechea echipare GT Line. Cu un conținut mai bogat, linia R.S. Line reprezintă mai mult decât o simplă schimbare de nume.

Atât design-ul exterior, cât și cel interior, adoptă un aspect mai sportiv pentru a satisface așteptările unui număr cât mai mare de clienți care doresc o diferențiere puternică printr-un design dinamic.

„Noul Megane înseamnă mai multă tehnologie pentru mai multă distracție.Megane E-TECH plug-in are un propulsor hibrid reîncărcabil care încorporează toate progresele noastre tehnologice, oferind o adevărată experiență electrică și o plăcere reală de a conduce.” declară Marion Humeau, Mid-size Cars Marketing Director.”

Etalon de sportivitate

Versiunile sportive ale lui Megane, sub badge-ul R.S., si-au câștigat recunoașterea drept modele de referință, în special R.S. TROPHY-R care a obținut un nou record în 2019 pe faimosul circuit Nürburgring.

Pentru reînnoirea sa, Noul Megane R.S. adoptă o gamă centrată pe un singur motor 1.8 turbo cu injecție directă de 300 CP (220 kW), ca pe versiunea TROPHY. Acest motor rezultat din sinergiile Alianței este prezent și pe Alpine A110.

De asemenea, cuplul crește pentru a ajunge la 420 Nm (+30 Nm) pe cutia de viteze EDC și 400 Nm pe cutia de viteze manuală.

Acest câștig de putere se traduce printr-o accelerație mai bună, inclusiv la turații mari, în timp ce cuplul – unul dintre cele mai bune din categorie – asigură bucuria şi plăcerea de o conduce.

Grupul Renault se implică într-o nouă soluție de transport maritim electric

Șasiul Sport 4CONTROL oferă agilitate maximă în virajele strânse și stabilitate în curbele rapide. Un nou monitor R.S. poate afișa în timp real numeroși parametri ai vehiculului.

Noul MEGANE R.S. TROPHY

Un reper pentru performanțele foarte înalte, noul Megane R.S. TROPHY este proiectat pentru circuit. Acesta se deosebește de versiunea de serie în special prin șasiul său Cup, care devine exclusiv pentru acesta, asociat cu motorul 1.8 turbo de 300 de cai putere. Șasiul Cup oferă un diferențial mecanic Torsen® cu alunecare limitată care sporește precizia în viraje şi tracțiunea la ieșirea din curbe. Dispune de amortizoare și suspensii a căror rigiditate a fost crescută cu 25% și, respectiv, cu 30%,  iar bara anti ruliu are o setare modificată cu 10% comparativ cu Megane R.S.